Overslaan en naar de inhoud gaan

Klachten lossen we samen op!

Klachten of Opmerkingen?

Samen komen we er uit!

Melden

Wij werken continu aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Bent u niet tevreden over onze service of dienstverlening? Laat het ons dan weten! Dat helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren.

U kunt uw klacht of opmerking op verschillende manieren aan ons doorgeven:

  • Digitaal via het contactformulier, op de volgende link contactformulier
  • Telefonisch op nummer 088 250 3500 (elke werkdag tussen 8.30 en 17.30 uur)
  • Per e-mail via info@vitalaire.nl

Na ontvangst van uw opmerking of klacht wordt deze geregistreerd in het register en direct in behandeling genomen. Klachten worden zeer serieus genomen. Daar waar mogelijk wordt daarom nog dezelfde werkdag contact met u opgenomen. Indien u dat wenst, verstrekken wij u een schriftelijke bevestiging van het gesprek en de afhandeling. Indien het niet mogelijk is om de klacht binnen 5 werkdagen te beantwoorden, bijvoorbeeld omdat er meer informatie ingewonnen dient te worden alvorens wij de klacht kunnen behandelen, sturen wij u daarvan een schriftelijke bevestiging met een verwachte reactietijd.