De missie van VitalAire Nederland B.V. is: “Om patiënten te voorzien van medische producten en service die bijdragen aan het beschermen van het kwetsbare leven in de keten van zorg van ziekenhuis tot thuis.”
Wij stellen de patiënt en zijn behoefte naar autonomie graag centraal en zien onszelf als belangrijke schakel tussen patiënt en de diverse zorgverleners. Maar ook als partner van de zorgverzekeraar met als doel tot kwalitatief goede en betaalbare zorg te komen voor het complete zorgpakket.
Ben je een teamplayer met passie voor je vak? Daag je jezelf graag uit om de beste service te verlenen aan onze patiënten? Heb jij affiniteit met de zorg en heb je empathisch vermogen maar ben je ook voldoende commercieel onderlegd om het bedrijfsbelang in acht te nemen? Sta je met beide benen op de grond? Dan passen jij en VitalAire prima bij elkaar! Wordt ons bedrijf jouw nieuwe werkplek?
Open sollicitatie? Graag!
Heb je in ons vacatureoverzicht niet de functie gevonden die je zoekt? Stuur ons dan gerust een open sollicitatie.
Regelmatig hebben we nieuwe vacatures te vervullen. De kans is dan ook groot dat we binnen afzienbare tijd wél die baan voor je hebben die je in gedachten hebt. Dus: nog even geduld a.u.b.
Solliciteer meteen even We nodigen je graag uit om direct te solliciteren. Want van goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers kunnen we er nooit genoeg hebben.
Wat we doen met je sollicitatie Bij VitalAire gaan we uiterst vertrouwelijk en zorgvuldig met je gegevens om. Stuur je een open sollicitatie in, dan krijg je een ontvangstbevestiging per e-mail. We houden je brief en cv in portefeuille.
Iedere keer als er een vacature ontstaat, toetsen we of je sollicitatie hierbij aansluit. Mochten we binnen het jaar geen passende functie voor je hebben gevonden, dan verwijderen we je gegevens/span>
Werken bij Airliquide
Hier vind je meer informatie over werken bij Airliquide:
Voor VitalAire Nederland B.V., home care onderdeel van Air Liquide Healthcare, met 12.000 medewerkers in 30 landen, zijn wij op zoek naar een collega in de functie van:
HomeCare Consultant
Wie zijn wij?
VitalAire Nederland levert producten en diensten aan nagenoeg alle ziekenhuizen en ruim 35.000 patiënten. We zijn actief op het gebied van (thuis)beademing, zuurstof- en verneveltherapie, PEP- en CPAP-therapie. Daarnaast leveren we slaap diagnostische apparatuur en bijbehorende services aan ziekenhuizen en slaapcentra. Onze gekwalificeerde en BIG geregistreerde verpleegkundigen zijn betrokken en leveren zorg op maat bij de patiënt thuis of op de polikliniek van het ziekenhuis.
Jouw uitdaging
Onze verpleegkundigen zijn onmisbaar voor onze organisatie, omdat zij samen met onze patiënten invulling geven aan de voorgeschreven chronische therapie. Binnen deze uitdagende functie ben je dagelijks bezig met onze patiënten. Je bezoekt de patiënten thuis of ontmoet ze op de poli in het ziekenhuis. Hierbij werk je intensief samen met de verpleegkundigen en artsen van het ziekenhuis. Je begeleidt patiënten bij de therapie en je geeft uitleg en instructie aan de patiënt over het gebruik van de apparatuur. Samen met je collega Home Care Consultants en de Accountmanagers werk je aan een verdere versteviging van de marktpositie. Je rapporteert aan de Patient Care Manager.
Wat zoeken wij?
Je hebt minimaal een afgeronde HBO V opleiding
Je hebt een geldige BIG registratie
Je hebt aantoonbare ervaring als verpleegkundige
Ervaring in diabetes is een pré
Wie zoeken wij?
Jij bent een bevlogen en proactieve professional met de nodige vakkennis. Je hebt een energieke en positieve persoonlijkheid met uitstekende communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht. Daarnaast ben je empathisch, resultaatgericht en commercieel denkend. Uiteraard beheers je de Nederlandse taal uitstekend. Je woont in omgeving Hoofdddorp.
Functietitel: Customer Service Supervisor Contracttype: Regular Publicatiedatum: 13 juli 2021 Land: Nederland
Wie zijn wij?
Air Liquide, wereldleider in gassen, technologieën en diensten voor Industrie en Gezondheid, is aanwezig in 80 landen met meer dan 50.000 werknemers en bedient meer dan 2 miljoen klanten en patiënten. Zuurstof, stikstof en waterstof vormen de kern van de activiteiten van de onderneming sinds haar oprichting in 1902. Air Liquide's ambitie is om de leider in haar industrie te zijn, het leveren van lange termijn prestaties en verantwoord te handelen.
Wat doen wij?
Via Air Liquide Healthcare Benelux voorzien Air Liquide Medical SA en VitalAire Nederland BV zorgverleners en patiënten van behandelingen en oplossingen die bijdragen aan onze missie om kwetsbare levens te beschermen. Wij bedenken en ontwikkelen voortdurend oplossingen voor instellingen in de gezondheidszorg. In totaal werken er meer dan 180 professionals in België en Nederland. In de activiteit Ziekenhuiszorg (Belux) bedienen onze medewerkers dagelijks meer dan 7.500 ziekenhuizen en klinieken door hen te voorzien van zuurstof en andere medische gassen. In de thuiszorgactiviteit (Benelux) houden onze medewerkers zich bezig met de respiratoire thuiszorg van meer dan 40.000 patiënten.
Taken en verantwoordelijkheden
Beheer van dagelijkse activiteiten
Teamleiding
Verantwoordelijk voor het personeelsmanagement op korte termijn en de organisatie van de werkpatronen. Het personeelsbestand voortdurend aanpassen aan de veranderende werkdruk.
De agenten op de hoogte houden van de meest relevante indicatoren
Proactief helpen en ondersteunen van agenten
Verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat elke agent de middelen heeft om zijn/haar werk te doen
Verantwoordelijk voor de sfeer in het team
Servicelevels geleverd door agenten
Verantwoordelijk voor het monitoren van dagelijkse KPI's en het nemen van passende maatregelen
Verantwoordelijk voor de kwaliteit (interne & externe klanttevredenheid) geleverd door agenten.
Verantwoordelijk voor de efficiëntie en productiviteit van agenten.
Zorgt voor de implementatie en compliance van de processen.
Verantwoordelijk voor agent-beoordelingen & escalatie van problemen
Verantwoordelijk voor het beoordelen (kwaliteitsmonitoring) en het geven van feedback aan agenten (sterktes & verbeteringskansen) om hen te motiveren en continu te ondersteunen in hun groei. Luisteren naar en opsporen van goede en verbeterpunten.
Signaleren van de behoefte aan training en bespreken met de Customer Service Manager en de Training Coordinator.
Verantwoordelijk voor het signaleren van terugkerende problemen & het creëren van oplossingen.
Suggereert verbeteringsideeën om het stappenplan van de manager te completeren.
Sterke betrokkenheid bij C-IMP en continu leren
Houdt nauw contact met de rol van agent
Besteedt 10% van de tijd aan het werken als agent.
Competenties en Profiel
Competenties:
Leidinggevende capaciteiten
Klant- en servicegericht
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en
geschrift
Coachende vaardigheden
Inlevingsvermogen
Communicatief sterk
Aanspreken op gedrag
Kunnen nemen van beslissingen
Kennis en ervaring:
HBO werk- en denkniveau
Kennis van de medische terminologie
Ruime ervaring in en behendigheid met ERP systeem en andere basis computerprogramma’s (Internet, Word, Excel etc...)
Relevante ervaring op een Customer Service afdeling
Reacties
Reacties op bovenstaande vacature kunnen worden opgestuurd naar Bas Bornhijm, mailadres bas.bornhijm@vitalaire.nl
Functietitel: Home Care Consultant Contracttype: Fixed term Publicatiedatum: 13-07-2021 Land: Nederland
Wie zijn wij?
Air Liquide, wereldleider in gassen, technologieën en diensten voor Industrie en Gezondheid, is aanwezig in 80 landen met meer dan 50.000 werknemers en bedient meer dan 2 miljoen klanten en patiënten. Zuurstof, stikstof en waterstof vormen de kern van de activiteiten van de onderneming sinds haar oprichting in 1902. Air Liquide's ambitie is om de leider in haar industrie te zijn, het leveren van lange termijn prestaties en verantwoord te handelen.
Wat doen wij?
Via Air Liquide Healthcare Benelux voorzien Air Liquide Medical SA en VitalAire Nederland BV zorgverleners en patiënten van behandelingen en oplossingen die bijdragen aan onze missie om kwetsbare levens te beschermen. Wij bedenken en ontwikkelen voortdurend oplossingen voor instellingen in de gezondheidszorg. In totaal werken er meer dan 180 professionals in België en Nederland. In de activiteit Ziekenhuiszorg (Belux) bedienen onze medewerkers dagelijks meer dan 7.500 ziekenhuizen en klinieken door hen te voorzien van zuurstof en andere medische gassen. In de thuiszorgactiviteit (Benelux) houden onze medewerkers zich bezig met de respiratoire thuiszorg van meer dan 40.000 patiënten.
Taken en verantwoordelijkheden
Voor de regio Oost-Nederland zijn wij per direct op zoek naar Homecare Consultant (32 – 40 uur)
Uw taken:
Installatie, instructie en uitlezen van CPAP-apparatuur bij patiënten in de thuissituatie
Verzorgen van (poli-)spreekuren in ziekenhuizen
De bij de werkzaamheden horende administratieve verwerking en verslaglegging
Vertegenwoordigen van de organisatie tijdens symposia, patiënten bijeenkomsten e.d. op zowel doordeweekse dagen als avonden en weekenden
Draaien van storingsdiensten
Overige, voorkomende en ondersteunende werkzaamheden
Competenties en Profiel
Functie-eisen:
Bij voorkeur kandidaten met een verpleegkundige opleiding (MBO-niveau 4 of hoger)
Een geldig diploma als longverpleegkundige
Een BIG-registratie is een vereiste
U heeft kennis en ervaring met moderne automatiseringssystemen
U bent bereid om door middel van training en opleiding uw kennis blijvend te vergroten
U bent een teamspeler en met sterke communicatieve eigenschappen
Meer informatie
Wij bieden:
Een veelzijdige functie in een groeiende en ambitieuze onderneming
Een auto van de zaak ten behoeve van de externe dienstverlening, evenals een mobiel en laptop
Marktconform salaris
Reacties
Reacties op bovenstaande vacature kunnen worden opgestuurd naar Francisca Karel, Patient Care Manager OSA, via e-mailadres francisca.karel@vitalaire.nl.
Functietitel: Customer Service Agent Contracttype: Fixed term Publicatiedatum: 13-07-2021 Land: Nederland
Wie zijn wij?
Air Liquide, wereldleider in gassen, technologieën en diensten voor Industrie en Gezondheid, is aanwezig in 80 landen met meer dan 50.000 werknemers en bedient meer dan 2 miljoen klanten en patiënten. Zuurstof, stikstof en waterstof vormen de kern van de activiteiten van de onderneming sinds haar oprichting in 1902. Air Liquide's ambitie is om de leider in haar industrie te zijn, het leveren van lange termijn prestaties en verantwoord te handelen.
Wat doen wij?
Via Air Liquide Healthcare Benelux voorzien Air Liquide Medical SA en VitalAire Nederland BV zorgverleners en patiënten van behandelingen en oplossingen die bijdragen aan onze missie om kwetsbare levens te beschermen. Wij bedenken en ontwikkelen voortdurend oplossingen voor instellingen in de gezondheidszorg. In totaal werken er meer dan 180 professionals in België en Nederland. In de activiteit Ziekenhuiszorg (Belux) bedienen onze medewerkers dagelijks meer dan 7.500 ziekenhuizen en klinieken door hen te voorzien van zuurstof en andere medische gassen. In de thuiszorgactiviteit (Benelux) houden onze medewerkers zich bezig met de respiratoire thuiszorg van meer dan 40.000 patiënten.
Taken en verantwoordelijkheden
Verleent telefonisch of per mail informatie en zorgt voor de verwerking van orders.
Zorgt voor de afhandeling van storingen aan apparatuur.
Administratieve werkzaamheden:
Zorgt voor het verwerken van intakes/aanmeldingen;
Zorgt voor alle patiëntenadministratie zoals mutaties van patiëntgegevens;
Zorgt voor het uitlezen van apparatuur en de opvolging van de juiste acties;
Draagt zorg voor een juiste en volledige verwerking van alle relevante gegevens in het systeem.
Een agent kan een of meer van de bovenstaande verantwoordelijkheden hebben. Een agent kan ook zijn: gespecialiseerd per therapie, regio, type klant (HCP vs patiënt)
De agent is polyvalent en behandelt allerlei verzoeken.
Competenties en Profiel
Competenties:
Klant- en servicegericht;
Goed kunnen luisteren;
Snel kunnen schakelen;
Oplossingsgericht;
Stressbestendig;
Inlevingsvermogen;
Communicatief sterk.
Kennis en ervaring:
MBO+ werk- en denkniveau;
Kennis van de medische terminologie;
Telefonisch vaardig met een duidelijke telefoonstem;
Goede beheersing van de Nederlandse taal;
Minimaal 2 jaar ervaring;
Ervaring in- en behendigheid met ERP systeem en andere basis Computerprogramma’s (Internet, Word, Excel etc...).
Reacties
Reacties op bovenstaande vacature kunnen worden opgestuurd naar Bas Bornhijm, mailadres bas.bornhijm@vitalaire.nl